Zarząd Stowarzyszenia Blisko Krakowa ogłasza nabór na stanowisko
Specjalista ds. administracji i projektów
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony (umowa na zastępstwo)
WYMAGANIA
Formalne:
- Ukończony 18 rok życia i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Obywatelstwo polskie lub innego kraju Unii Europejskiej i posługiwanie się biegle w mowie i piśmie językiem polskim.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu socjologia, administracja, kulturoznawstwo lub zbliżone.
Doświadczenie zawodowe:
- Minimum 1 rok zatrudnienia lub stażu pracy.
Wiedza:
- Znajomość problematyki związanej z podejściem LEADER,
- znajomość ustaw:
- Ustawy prawo o stowarzyszeniach,
- Ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- Ustawy o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności,
- aktów wykonawczych wydanych na podstawie wyżej wymienionych ustaw.
- Znajomość Statutu stowarzyszenia Blisko Krakowa oraz LSR.
- Znajomość przepisów prawa pracy i kodeksu cywilnego (umowy) w podstawowym zakresie.
- Znajomość problematyki w ramach działania 19.4 Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji w ramach funkcjonowania lokalnej grupy działania, PROW na lata 2014-2020.
Umiejętności:
- Umiejętność korzystania z Internetu, edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych,
- Znajomość zasad prowadzenia korespondencji urzędowej i zasad prowadzenia biura,
- Bardzo dobra organizacja pracy, otwartość na nowości, umiejętność uczenia się, samodzielność w wyznaczaniu i realizacji zadań w dążeniu do postawionych celów,
- Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, prowadzenia korespondencji (w tym mailowej),
- Umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku
Kwalifikacje uzupełniające (dodatkowe):
- Kursy, szkolenia z zakresu spójnego z problematyką funduszy unijnych, programu LEADER.
- Znajomość na poziomie komunikacyjnym przynajmniej jednego z języków Unii Europejskiej.
Kompetencje (dodatkowe):
- Umiejętność współpracy z osobami i środowiskami działającymi na terenach wiejskich,
- Umiejętność współpracy i współdziałania z organizacjami samorządowymi,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,
- Sumienność i profesjonalizm w działaniach.
Inne (dodatkowe):
- Prawo jazdy kat. B, gotowość dysponowania własnym samochodem osobowym do celów służbowych.
Zakres podstawowych zadań na stanowisku:
- Zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami wykonywanie obowiązków związanych z realizacją zadań wynikających z PROW 2014-2020; Działanie: M19. Wsparcie dla Rozwoju Lokalnego w ramach inicjatywy LEADER (RLKS – rozwój lokalny kierowany przez społeczność), w szczególności:
- realizacja zadań wynikających z umowy na Wsparcie kosztów bieżących i aktywizacji LGD,
- świadczenie doradztwa potencjalnym beneficjentom.
- Zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia,
- Zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami tworzenie projektów dokumentów związanych z działalnością stowarzyszenia,
- Zgodne z obowiązującymi przepisami i procedurami prowadzenie baz danych związanych z działalnością stowarzyszenia,
- Realizacja zadań związanych z bieżącą działalnością biura, zarządu i Rady LGD,
- Przestrzeganie regulaminu biura i ustalonego w zakładzie pracy porządku,
- Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- Zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę, przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach.
Warunki pracy:
- Charakter zatrudnienia – umowa o prace na czas określony (zastępstwo), przewidywany czas trwania stosunku pracy: co najmniej 1 rok.
- Wymiar czasu pracy – pełny etat
- Miejsce pracy: siedziba LGD Biuro – Radziszów, obszar LGD Blisko Krakowa
- Przewidywane termin rozpoczęcia zatrudnienia: kwiecień 2019 r.
Wymagane dokumenty:
- Podpisany własnoręcznie list motywacyjny, zawierający także aktualny adres do korespondencji, e-mail i nr telefonu,
- Podpisane własnoręcznie oświadczenie o spełnianiu wymagań ogólnych i gotowości do przedłożenia przed zawarciem umowy o pracę dokumentów potwierdzających ten fakt,
- Podpisany własnoręcznie życiorys (CV) – z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- List motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisaną własnoręcznie klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 poz. 1182 ze zm.).
List motywacyjny powinien zawierać informację o gotowości dostarczenia dokumentów potwierdzających staż pracy, doświadczenie i kwalifikacje przedstawione w cv na żądanie pracodawcy.
Składanie ofert:
- Oferty w formie pisemnej należy składać w zaklejonej kopercie opatrzonej adnotacją: „NABÓR – Specjalista ds. administracji i projektów” w Biurze LGD Blisko Krakowa, ul. Szkolna 4, 32-052 Radziszów (w godzinach pracy biura) lub przesłać pocztą na adres: Stowarzyszenie LGD Blisko Krakowa, 32-052 Radziszów, ul. Szkolna 4 (liczy się data wpływu przesyłki do biura LGD), w terminie do 08 kwietnia 2019 r. do godziny 14:00
- Oferty złożone w formie elektronicznej lub po terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu,
- Oferty niekompletne lub nie spełniające wymagań zostaną odrzucone,
- Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania zostaną powiadomieni o miejscu i czasie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.