Burmistrz Miasta i Gminy Skawina uprzejmie informuje o planowanym rozpoczęciu konsultacji społecznych w zakresie projektu „Programu współpracy Gminy Skawina z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 r.”
Ogólne zasady konsultacji:
- rozpoczęcie konsultacji: 8 września 2017 r.
- zakończenie konsultacji: 29 września 2017 r.
- konsultacje przeprowadza się w formie: pisemnej - poprzez przyjmowanie uwag z zastosowaniem arkusza konsultacyjnego w następujący sposób:
- poprzez adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (za ważne uznaje się stanowiska przesłane w postaci obrazu elektronicznego formularza konsultacyjnego z podpisem osoby zgłaszającej oraz wersji edytowalnej dokumentu);
- poprzez złożenie pisemnych wniosków w siedzibie tut. Urzędu, ul. Rynek 14, pok. 1 - dziennik podawczy; - oraz:
- w drodze badania ankietowego;
- w drodze spotkania z zainteresowanymi stronami, które odbędzie się w środę, 27 września 2017 r., w sali obrad skawińskiego Ratusza (ul. Rynek 1), w godz. 17:00-19:00; - komórką odpowiedzialną za merytoryczny zakres przedmiotowych konsultacji jest Wydział Promocji, Współpracy, Sportu i Kultury Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, ul. Rynek 3, parter, pok. 2 (Sylwia Wrona, tel.: 12 277 01 03, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.);
- dokumentacja dotycząca przedmiotu konsultacji będzie dostępna na stronie internetowej UMiG w Skawinie (www.gminaskawina.pl) w zakładce „konsultacje społeczne”, w BIP oraz w siedzibie UMiG w Skawinie, ul. Rynek 3, parter, pok. 2.