W naborze przeprowadzonym w dniach od 31 października 2012 r. do 14 listopada 2012 r. zostało złożonych 29 wniosków o przyznanie pomocy, w tym:
- 21 wniosków z zakresu działania "Małe projekty" na łączną kwotę 418 854,74 zł
limit dostępnych środków wynosi: 471 993,10 zł
- 4 wnioski z zakresu działania "Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw" na łączną kwotę 364 100,65 zł
limit dostępnych środków wynosi: 193 572,00 zł
- 4 wnioski z zakresu działania „Odnowa i rozwój wsi” na łączną kwotę 1 462 226,00 zł
limit dostępnych środków wynosi: 1 462 987,41 zł
Planowane terminy ważne dla Wnioskodawców
21 listopada 2012 – Posiedzenie Rady LGD Blisko Krakowa - ocena złożonych wniosków.
14 grudnia 2012 – Posiedzenie Rady LGD Blisko Krakowa - wybór operacji do finansowania.
19 grudnia 2012 – Przekazanie wniosków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego (UMWM) i Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARIMR).
! Informujemy, że podane powyżej planowane terminy posiedzeń Rady LGD oraz przekazania wniosków do UMWM/ARIMR, ze względów organizacyjnych, mogą ulec zmianie.
Nie później niż w dniu przekazania wniosków do UMWM/ARIMR LGD zamieszcza na stronie internetowej listę wniosków wybranych i niewybranych do finansowania.
do 5 grudnia do Wnioskodawców zostanie przesłana informacja o:
- zgodności małego projektu z Lokalną Strategią Rozwoju
- liczbie uzyskanych punktów
- możliwości złożenia odwołania od wyników oceny
do 29 grudnia do wnioskodawców zostanie przesłana informacja o:
- wybraniu/niewybraniu operacji do finansowania w ramach LSR
- liczbie uzyskanych punktów w ramach oceny operacji pod wzgl. spełniania kryteriów wyboru
! Uwaga Pomoc na realizację projektów przysługuje wg kolejności na liście wybranych wniosków do finansowania. Projekty nie mieszczące się w limicie środków będą rozpatrywane dopiero w momencie zwolnienia środków.
Bezpłatne doradztwo
Informujemy, że Pracownicy LGD udzielają bezpłatnej pomocy i doradztwa beneficjentom na etapie przygotowania, realizacji, rozliczania projektów. Biuro LGD – Skawina ul. Żwirki i Wigury 23, tel. 12-256-02-31 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wnioskodawca (Beneficjent) jest zobowiązany do przechowywania całości dokumentacji dotyczącej wniosku/projektu.
Prosimy o informowanie pracowników biura o wszelkich zdarzeniach związanych z realizacją projektu, tj. uzupełnienia, podpisanie umowy, zmiany w budżecie itp.