W dniu 20 czerwca br. w Biurze Rady Miejskiej w Skawinie obyło się zapowiadane szkolenie z zakresu prowadzenia Księgowość w organizacji pozarządowej ze szczególnym uwzględnieniem księgowości projektów realizowanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
Uczestnicy szkolenia zapoznali się z takim tematami jak:
- Przepisy prawne,
- Księgowość projektu
- Polityka rachunkowości,
- Zakładowy plan kont,
- Wyodrębnienie ewidencji księgowej,
- Instrukcja obiegu dokumentów,
- Zarządzanie projektem a finanse projektu.
- Dokumentowanie wydatków.
- Cechy dokumentu księgowego.
- Sprawozdawczość.
Dzięki nabytej wiedzy uczestnicy określili priorytetowe tematy kolejnych szkoleń, które będą poświęcone polityce rachunkowości w NGO. Miejsce i termin spotkania będą podane na stronie internetowej LGD.
Dziękujemy pracownikom UMiG w Skawinie z pomoc w organizacji szkolenia.
Materiały do pobrania: